Handelsbetingelser

Generelle oplysninger:

Rotly Dogcare

Rotly v/Kim Rotbøl Lynge

CVR. nr. 36299452

Kontakt:

Trine Rotbøl Lynge

Granvej 71

3200 Helsinge

Telefon: +45 4082 0382

E-mail: trine@rotly.dk

Bestilling:

Kan foretages på hjemmesiden www.rotlydogcare.dk

Ordrer sendes til trine@rotly.dk, indeholdende navn, adresse, email og telefon nummer til brug ved forsendelsen.

Herefter sendes faktura på bestillingen.

Ved betaling skriv venligst faktura nummer i kommentarfeltet.

Betaling:

Der kan betales via bankoverførsel til konto i Sparekassen Sjælland: 0556 – 0000105933

Betaling kan også foretages med MobilePay til telefon: 14342

Betaling kan foretages med PayPal

Anyday betalingsmuligheden er tilgængelig for køb på 300,- DKK eller mere. Når du vælger at betale med Anyday, trækker vi den første betaling, når din vare afsendes. Efterfølgende vil du betale en månedlig ydelse den sidste hverdag i hver måned. Antallet af månedlige ydelser starter fra fire måneder og kan variere afhængigt af din valgte betalingsplan. Størrelsen på hver ydelse bestemmes af din ordres samlede beløb, din valgte flexydelse og den specifikke betalingsplan, du har valgt. Husk, at hvis du betaler alle rater til tiden, påløber der ingen renter eller gebyrer. Skulle du returnere dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk blive annulleret. Yderligere detaljer og vilkår for brug af Anyday kan findes her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

Alle priser er inkl. moms og ekskl. leveringsomkostninger, hvis ikke andet angivet.

Porto og gebyr

Forsendelsesomkostninger beregnes ud fra varernes vægt og baseres på GLS takster

Levering:

Hos Rotly Dogcare bestræber vi os for levering inden for 2-5 hverdage, såfremt de bestilte varer er på lager. Vi har ikke mulighed for at oplyse lagerstatus på produkterne, men vi kontakter dig, hvis leveringstiden er længere end 7 hverdage efter vi har modtaget din ordre.

Gældende for levering i Danmark kan du vælge mellem flere forskellige forsendelsesmetoder.

Levering til GLS pakke shop

Levering med GLS til privat adresse

Ønskes du selv at afhente din ordre, vil du naturligvis spare fragtomkostninger. Kontakt kundeservice på trine@rotly.dk for at aftale tid for afhentning.

Afhentningsadressen er: Granvej 71, 3200 Helsinge, kun iflg. Aftale.

Når din ordre er afsendt fra Rotly Dogcare vil der blive sendt et Track & Trace nr. så du kan følge din pakke.

Forsendelser til udlandet:

Vi sender ikke varer til udlandet.

Ordrebekræftelse:

Når du har bestilt en vare hos Rotly Dogcare vil du modtage en ordrebekræftelse for vores modtagelse af din ordre. Bindende købsaftale er først indgået, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Husk evt. at tjekke din ”SPAM-mappe” Rotly Dogcare tager forbehold for udsolgte varer.

Gem dit ordrenummer hvis varen senere skal returneres og du ønsker pengene tilbagebetalt.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret):

Du har 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler hos Rotly Dogcare.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter dagen hvor du:

  • Har modtaget din bestilte ordre.
  • Modtager den sidste vare, når det drejer sig om en indgået ordre om flere forskellige varer, der er bestilt på samme ordre og som delleveres.
  • Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
  • For at fortrydelsesretten er gældende, skal du i en utvetydig erklæring, give Rotly Dogcare meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.  Meddelelsen skal gives ved at kontakte Rotly Dogcare på e-mail: trine@rotly.dk

I din meddelelse skal du gøre Rotly Dogcare tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

  • Fortrydelsesretten gælder ikke ordrer på specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller materiale.

Fortryder du dit køb skal varen tilbagesendes i en salgbar stand til:

Rotly Dogcare, Granvej 71, 3200 Helsinge. Mærk kassen med ”returvare”.

Med en salgbar stand menes at: Varerne er forsvarligt indpakket og returneres i original intakt emballage. Det er vigtigt at du gemmer postkvittering og/eller tracking nummer, da du selv har ansvaret for forsendelsen, indtil vi har modtaget den med kvittering på vores lager.

Varerne skal returneres til os senest 14 dage efter vi har modtaget din besked om fortrydelse af dit køb. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Fragtomkostninger i forbindelse med returnering er for egen regning.

Pakker sendt pr. efterkrav eller lignende: Her vil modtagelse blive nægtet.

Tilbagebetaling:

Efter modtagelsen af din returvare, vil denne blevet gennemgået og behandlet af Rotly Dogcare.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, vil denne blive fratrukket købsbeløbet.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du ikke have taget varen i brug, brudt plombering eller på anden måde beskadiget den, mens du havde ansvaret for den.

Inden for 8 dage efter modtagelse af din returvare, vil vi tilbagebetale det beløb, du har indbetalt til os ved dit køb.

Beløbet vil blive tilbagebetalt til samme betalingsmiddel, som er blevet brugt ved købet, hvis andet ikke skriftligt er aftalt.

Reklamationsret:

Hos Rotly Dogcare er alle varer omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret.

Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået op til 24 måneder efter købet.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget. At manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, manglende vedligehold af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi vil opfordre til, at du reklamerer så hurtigst muligt, og inden for 14 dage efter fejlen blev opdaget. Dette kan ske til vores kundeservice: trine@rotly.dk

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Kontakt evt. kundeservice for fremsendelse af returlabel.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage.

Når du reklamerer og returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

For pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, vil modtagelse blive nægtet.

Returadressen er: Rotly Dogcare, Granvej 71, 3200 Helsinge

PERSONDATAPOLITIK:

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at kunne handle hos Rotly Dogcare skal du som minimum oplyse: Navn, adresse, e-mailadresse og telefon/mobilnummer.

Vi foretager denne registrering af dine personoplysninger, for at kunne levere varen til dig.

Dine personoplysninger registreres hos Rotly Dogcare og opbevares i fem år, hvorefter dine oplysninger slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktør Trine Rotbøl Lynge og dataansvarlig Kim Rotbøl Lynge fra Rotly Dogcare, har adgang til de oplysninger, vi har registreret om dig.

Oplysninger afgivet til Rotly Dogcare videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig. Du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til vores kundeservice via e-mail trine@rotly.dk

Klageadgang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Rotly Dogcare via e-mail. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne for indgivelse af klage er opfyldt.

Forbehold:

Anvendte billeder hos Rotly Dogcare er illustrative, og kan afvige fra varens egentlige udseende.

Vi tager forbehold for skrivefejl, prisfejl, lagerfejl, prisændringer, lagerændringer, forkerte billeder, samt tilsvarende.